luni, 21 noiembrie 2011

Invata sa dansezi dansuri populare, chiar la tine acasa!

Claudia_Mirea_invata_sarba

Cum poti sa inveti sa dansezi pe muzica populara?

La fiecare eveniment, sarea si piperul pe ringul de dans sunt dansurile populare. Dansul aduce o explozie de bucurie si de voie buna, te face sa simti ca traiesti si ca te bucuri alaturi de cei dragi!
Cei ce ridica toata sala in picioare sunt oamenii care danseaza cel mai bine. Ei sunt in centrul atentiei si dau tonul la distractie.
Acestia sunt oamenii cu multe nunti “la activ” in care si-au castigat experienta de a se misca cu naturalete.
Insa nu ai nevoie de “antrenamentul” dobandit in zeci de nunti ca sa poti dansa o sarba sau o hora. Poti sa inveti sa dansezi cele mai cunoscute dansuri populare, chiar in interiorul casei tale!

Cum ti-ar placea sa-ti uimesti familia si prietenii, dansand mai bine decat au crezut ca vei stii vreodata?

De cate ori nu ti-ai dorit sa dansezi o batuta ca-n Moldova sau o sarba ca-n Oltenia, fara sa simti acea stanjeneala (sau fara sa simti poate, ca te faci de ras)?
Ai acum ocazia sa inveti cele mai cunoscute dansuri populare in programele online, alaturi de instructorii nostri. Vei invata in doar cateva ore secretele dansului popular, secrete pe care dobandite in peste 30 de ani de activitate ca si dansator profesionist pe scene din Romania si din Europa.


Oricine poate invata sa danseze dansuri populare, iar instructorul nostru te va ajuta sa te misti cu naturalete chiar daca ai crezut pana acum ca ai "2 picioare stangi".

Iata cateva marturii din partea celor care au invatat primii pasi de dans alaturi de noi:

“Dupa doar 3 lectii, am dansat la nunta celei mai bune prietene. Eu – care de regula nu ma ridicam de la masa. Insa de data aceasta pot sa spun, uimita, ca am dansat mai mult decat am stat la masa. M-am distrat la acea nunta mai mult decat la toate nuntile de pana acum!” Andreea, 25 de ani

“Nu credeam ca pot sa invat vreodata sa dansez dansuri populare. Si nici nu cred ca as fi mers sa invat fara sa ma convinga cineva. Insa daca esti nasa la nunta in Banat, ar cam trebui sa stii sa dansezi. Instructorul m-a invatat cu multa rabdare Banateanca si, cu toate ca nu m-as fi asteptat, am primit la nunta complimente pentru dans! Si doar dupa o singura lectie....” Maria, 42 ani

“O recomand cu multa caldura  oricui doreste sa invete dansurile populare. Fiecare lectie este o placere! Cu siguranta le voi spune si prietenilor mei sa vina la lectiile de dansuri populare!” Ana, 21 de ani

“Cel mai mult mi-a placut atmosfera de buna dispozitie! Cand te distrezi, inveti pasii de dans mult mai repede.” Mihai, 39 de ani


Daca inca nu te-ai convins ca poti sa inveti sa dansezi dansuri populare, iata marturia unor persoane pe care instructoryl nostru le-a ajutat sa depaseasca bariera dizabilitatilor (un grup de tineri din Asociatia Nationala a Surdo Mutilor,  filiala Bucuresti) pe care i-a pregatit pentru concursul national de dansuri populare pentru persoane cu dizabilitati (Sibiu 2011).

“Desi nu pot sa aud muzica, pot sa-i simt ritmul din bataia pasilor. Domna ne-a aratat tuturor ca muzica se poate dansa chiar si fara sa o auzi. Poti doar sa simti cadenta si armonia si asta este de ajuns ca sa poti dansa.”

“A fost o provocare pentru mine sa invat sa dansez. Si mai mult, sa merg impreuna cu colegii mei la concursul de dansuri populare la Sibiu. Este extraordinar sa poti face un lucru atat de neasteptat si placut! Va multumesc!”

“Am avut ceva emotii inainte de prima lectie. Ma gandeam cum va reusi instructorul sa ne invete sa dansam. Doamna ne-a aratat cum sa facem primii pasi, sa simtim dansul si bucuria jocului traditional. Eu m-am simtit extraordinar! La fel si colegii mei.”



Daca te-ai intrebat vreodata: “Cum sa invat dansuri populare?” – esti doar la un click distanta de raspuns!
Vei face senzatie la urmatorul eveniment la care muzica populara da tonul petrecerii!

Ai acum posibilitatea sa inveti hora si sarba online.





Niciun comentariu:

Trimiteţi un comentariu